حفظ حریم خصوصی مشتری در اولویت قرار دارد – میهن لادر

حفظ حریم خصوصی مشتری در اولویت قرار دارد

 


حفظ حریم خصوصی مشتری در اولویت قرار دارد

 - میهن لادر

طی ۲۴ ساعت از انتظار طولانی مدت Disney + ، سرویس پخش سرگرمی چند ملیتی سرگرمی ، گزارش شده است که هزاران حساب کاربری هک شده است که داده های مهم سرقت شده و بصورت آنلاین فروخته شده است. از آنجا که این نقض ها بسیار رایج است ، ما از طرف آنها تقریباً بی طرف شده ایم. روزی نمی گذرد که اطلاعات وام ، رمزهای عبور ما و حتی ایمیل های قدیمی ما به نوعی از نقص امنیتی endpoint که به حریم خصوصی دیجیتال ما حمله می کند ، پیچیده نشویم.

درباره نویسنده

کیت کیسی در حال حاضر در تیم Platform در Okta مشغول به کار در API های هویت و تأیید اعتبار است.

بدبین می گوید که این یک امر عادی جدید است ، که ما یک معامله فاوست با فناوری بزرگ برای انتخاب راحتی در امنیت و حفظ حریم خصوصی انجام داده ایم. در حالی که گزارش های خبری نشان می دهد شرکت ها رفتار بدی دارند ، ممکن است تغییر از نظر نگرش شرکت ها نسبت به حفظ حریم خصوصی مشتری و همچنین در منظر رعایت نظارتی ، در افق باشد. در حالی که جریمه ها و اصلاحات قانونی بیشتر باید برای وادار کردن مشاغل به منظور جدی گرفتن حریم خصوصی مشتری کافی باشد ، مشتریان نیز باید مسئولیت خود را به عهده بگیرند و تغییر را تحمل کنند.

افزایش مقررات ، بهبود حریم خصوصی

همه مشاغل از آن آگاه هستند تنظیم مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) ، آیین نامه حفظ حریم خصوصی اتحادیه اروپا ، که در ماه مه آغاز شد. GDPR به عنوان یک رویکرد جامع برای به روزرسانی قوانین و مقررات موجود ، متناقض و متناقض در سراسر اتحادیه اروپا و تقویت محافظت از اطلاعات شخصی افراد به وجود آمد. با اقدامات «حق فراموش شدن» ، افزایش کنترل ها و اجرای مجازات های شدید مالی برای هرگونه سوء استفاده از داده ها ، تجدید نظر در مالکیت داده ها ترغیب کرده است.

نمونه های بسیاری از "حق فراموشی" در عمل وجود دارد. به عنوان مثال ، در اسپانیا ، یک شهروند خواستار شد که اطلاعات قدیمی درباره بازپس گیری خانه وی از لیست های جستجو حذف شود. ادعای وی پس از تأیید هر دو دادگاه اسپانیا و دیوان عدالت اتحادیه اروپا در مورد شایستگی این پرونده تأیید شد و اطلاعات از حوزه عمومی حذف شد.

آگاهی از GDPR در خارج از اتحادیه اروپا به خوبی احساس می شود. این کشور همچنین راه را برای قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان در کالیفرنیا (CCPA) هموار کرده است ، و با ارائه حمایت های مشابه برای مصرف کنندگان کالیفرنیایی ، نشان از اهمیت روزافزون مقررات در سطح جهان دارد. CCPA از تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ به مرحله اجرا درآمد. این آیین نامه دستورالعمل هایی را برای جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی توسط مشاغل ارائه می دهد ، و به كالیفرنیایی ها میزان قابل توجهی می دهد و به اطلاعات جمع آوری شده ، نحوه اشتراک گذاری و كنترل حذف آن دسترسی می دهد.

با این آیین نامه جدید ، مشاغل باید نسبت به مسائل مربوط به رضایت بیشتر محتاط باشند و اجرای دقیق چک ها و مانده ها را در پشته فراهم کنند.

اعتماد دروازه ورود به حریم خصوصی مشتری است

در مورد فن آوری ، نقض های مکرر اعم از تصادفی و بدخواهانه باعث از بین رفتن اعتماد ، ایجاد مسائل حقوقی و صدمه دیدن به سازمانها شده است. طبق ادعای Edometman Barometer ، یک بررسی جهانی از اعتماد مصرف کننده سالانه انجام می شود ، تنها ۵۵ درصد از پاسخ دهندگان فکر می کنند که فناوری در حفاظت از داده های مصرف کننده عملکرد خوبی دارد.

این نشان می دهد که حریم خصوصی برای مشاغل و دولتها به عنوان یک مسئله اصلی و محوری در حال تبدیل شدن است. اما آیا این می تواند یک مزیت استراتژیک باشد؟ طبق اعلام شرکت شناسایی اثر انگشت ، IDEX Biometrics ، ۷۵٪ از مصرف کنندگان انگلستان نگران امنیت داده های شخصی هستند که با سازمان ها به اشتراک گذاشته شده اند.

رسیدگی به حریم خصوصی به صورت پیشرو و شفاف ، مشاغل قابل توجهی را در همه ابعاد ارائه می دهد. این به معنای درک چگونگی فکر کردن در مورد محافظت از داده های مشتری است ، و برخی از قوانین گسترده و ساده وجود دارد که باعث می شود حریم خصوصی داده ها و شفافیت به طور قابل توجهی برای مشاغل آسان تر شود:

داده های غیر ضروری را جمع نکنید: اگر به شماره کارت اعتباری کاربر ، شماره بیمه ملی یا هر اطلاعات حساس دیگری نیاز ندارید ، آن را جمع نکنید. اگر اطلاعات را ذخیره نکردید ، نمی توان آنرا به سرقت برد و حتی به طور تصادفی فاش کرد. این یک تصمیم محتاطانه و مسئولانه است که باعث کاهش ریسک برای شرکت ها ، تیم ها و توسعه دهندگان فردی می شود.

داده های غیر ضروری را به اشتراک نگذارید: مواقعی وجود دارد که شما باید داده ها را جمع آوری کنید اما نیازی نیست که شما نیز آن را به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری داده ها باید در مورد مورد استفاده و کاربر قرار گرفت و در صورت لزوم به صورت پویا جابجا شد.

همیشه نظارت کنید: توسعه بیش از حد برنامه های موبایل بدون ورودی یا هماهنگی از تیم های امنیتی یا عملیات آنها توسعه یافته است. ایجاد یک رابطه کاری بهتر برای ایجاد یک مبنای "عادی" و بررسی هر چیز فراتر از آن ، مهم برای محدود کردن سوء استفاده ناخواسته از حریم خصوصی و داده ها است. در حالی که ما همیشه در حال انجام حمله نیستیم ، هر چه سریعتر نقض ها را تشخیص داده ، متوقف کنیم و برطرف کنیم ، از نظر قانونی ، مالی و حرفه ای رنج می بریم و این با برنامه های تجاری که توسعه می دهیم آغاز می شود.

شفاف باشید: همان سیاست ها و رویه هایی که در سال ۲۰۱۰ کار کرده است در سال ۲۰۲۰ کار نمی کند. در یک سطح سیاست ، ما برای تبیین حقوق و مسئولیت های مشتریان به سیاست های حفظ حریم خصوصی بهتر با زبان روشن نیاز داریم. در سطح فنی ، ما باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا بتوانیم داده هایی را که ما به اشتراک می گذاریم ، چگونه آن را به اشتراک می گذاریم ، چه کسی با آن به اشتراک می گذاریم ، محدود کنیم و چگونه ممکن است طرفین از آن استفاده کنند و چگونه باید از آن محافظت کنند.

مثل همیشه ، شیطان در جزئیات است. اما در نظر گرفتن محرمانه بودن اطلاعات داده ها ، علاوه بر جلوگیری از سردردهای نظارتی از انطباق فزاینده پیچیده ، به مشاغل این فرصت را می دهد تا در سنین کاهش اعتماد ، به مشتریان تعهد و شفافیت نشان دهند. این به شما اطمینان می دهد که مشتریان هنگام همکاری با مشاغل شما ، که به طور فزاینده ای در ذهن آنها قرار دارد ، اطمینان حاصل کنند که جزئیات آنها امن خواهد بود.

  • حریم خصوصی خود را با بهترین VPN به صورت آنلاین ایمن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *